300.000 views...Το μουσικό έργο του Γιώργου Βούκανου στο YouTube!

300.000 views - Το 2017 είναι η χρονιά που γιορτάζω τα 20 Χρόνια από την πρώτη μου δισκογραφική μου δουλειά (1997 - Οι Άγγελοι του Αιγαίου) συμπληρώνοντας τα 45 πλεόν CD με τελευταίο αυτό που θα εκδοθεί σε λίγες ημέρες με τίτλο "Τerra Olympia". Μέσα σε αυτό το ταξίδι έζησα και συνεχίζω να ζω μοναδικές στιγμές με τις συνεργασίες μου με μεγάλους καλλιτέχνες και με συγκινήσεις αξεπέραστες. Με ένα εκπληκτικό κοινό που έρχεται στις συναυλίες και στις παραστάσεις μου δημιουργώντας μια πορεία μαγική για έναν καλλιτέχνη, βλέποντας εμπράκτως την αγάπη του αφού όλα αυτά τα χρόνια με ακολουθεί σε αυτό το ελεύθερο αλλά δύσκολο μονοπάτι που περπατώ μακριά ή έστω παράλληλα από τις δισκογραφικές εταιρίες και τους δημοσιογραφικούς ομίλους. Έτσι όταν σήμερα βλέπω ότι το κανάλι μου στο Yοutube μαζί με άλλα Video που έχουν δημιουργήσει φίλοι που αγαπούν την μουσική μου να ξεπερνούν τα 300.000 views για μένα είναι μεγάλο γεγονός...κατόρθωμα θα έλεγα... Αυτό το κοινό γεμίζει αθόρυβα τις αίθουσες που έχω την τύχη να παρουσιάζω τα έργα μου...με τιμά πραγματικά και μου δίνει το κουράγιο και την δύναμη να συνεχίσω αυτό το ταξίδι μαζί του... Οι συνοδοιπόροι μου στο τρένο αυτό της ζωής...τους ευχαριστώ και σας ευχαριστώ....και όπως συνήθως λέω...Το Ταξίδι συνεχίζεται...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις